Monday, January 23, 2012

FREMTIDENS PLANER


Gid om jeg var så liten og uvitende - ikke hadde en anelse om livet som venter...

Årsplanen for skolen i år er så stappet at jeg ikke vet hvordan jeg skal rekke å komme over alt. Det er jo knapt nok tid til å puste! Jaja, det viktigste er vel at jeg står på, uten å utbrenne meg selv, og ta det som det kommer. Det positive er at jeg er litt mer sikker på hva jeg vil til høsten, hva jeg vil på videregående og senere jobb. Det er deilig å tenke på at alt begynner å falle litt mer på plass, men også litt skummelt og veldig spennende.

 I morges var det kjempeglatt ute, det verste var at du nesten ikke så hvor det var trygt å gå pga det tynne snølaget som var kommet over natten. Formen har ikke vært helt på topp i dag, og har gått rundt med vondt i hodet store deler av dagen. Endte med at jeg tok en paracet, og utsatte leksene til jeg var litt bedre. Så derfor begynner jeg ikke på leksene før nå, hvilket er litt stressene å tenke på med alt vi har å gjøre denne uka. Men det er vel bedre å være konsentrert og fokusert på en times intensiv jobbing, enn å jobbe lenge og langsomt med distraksjoner, eller hva?

Jeg får vel begynne da...

No comments:

Post a Comment