Friday, January 20, 2012

FOTOSHOOT: AMIGO




Uredigerte bilder for en gangs skyld... Ble skikkelig fornøyd med disse bildene i dag, likte til og med når de ble overeksponert på grunn av snøen som har komt de to siste dagene. Likte at bildene ble skikkelig klare og fine.

Blir litt overload med bilder av Amigo og Leah på denne bloggen. Men de er to av de fineste personlighetene med de fineste utseendene i mitt liv akkurat nå. Når man ikke har noe å ta bilde av, tar man  bilde av de så har man nesten garantert noen fine bilder. Liker egentlig ikke å ta bilder bare for å ta, men føler at jeg får skikkelig trening av fotoshoots. Lærer en del fra dem faktisk. Selvlæring er gøy!

Som den TV-junkien jeg er har jeg tenkt til å se de to nyeste episodene av Pretty Little Liars før jeg legger meg.

1 comment: