Friday, January 6, 2012

NEW YEARS EVE, ONE WEEK LATE

Var på kino i dag å så filmen New Years Eve. Den var skikkelig bra! Likte veldig godt budskapet - å tro på seg selv, se på det positive og om å følge hjertet. Handlingen foregår i New York rundt nyttår, og filmen er spekket med flinke skuespillere. Vil nok anbefale å se den på kino, heller enn i sofakroken, ettersom filmen blir ekstra fin med super grafikk og stort lerret. Men tror nok den havner i DVD-hylla mi allikevel... Fant egentlig ikke noe jeg ikke likte med den. Anbefaler den til alle som er glad i klisjéer, New York, nyttår og "feel good"-filmer.

Nå skal jeg ha tv-maraton med Pretty Little Liars, Hart of Dixie og Kourtney and Kim take New York. Er så glad for at Pretty Little Liars har startet på igjen. Jeg må bare finne ut hvem "A" er, også er jeg blitt litt knyttet til hovedkarakterene da, spesielt Hanna og Caleb.

Godnatt 

1 comment:

  1. HAdde tenkt til å se den idag, men glemte det, haha! Tror jeg skal laste den ned ellernoe.. Virker jo så bra <3 Kos deg videre :)

    ReplyDelete