Sunday, January 15, 2012

TODDLERS AND TIARAS




































Sitter å ser på Toddlers and Tiaras akkurat nå. Det er jo helt sykt, foreldre som er hjernevasket og som gjerne vil hjernevaske barna også. Foreldrene lever jo ut drømmene sine gjennom barna. Nå nettopp var det en treåring som fikk extensions festet på, for ikke å snakke om det nå oppkommende problemet - en syvåring som får spraytan, men så hadde hun tatt på deodorant (som i for seg ikke er såpass nødvendig for en syvåring), så nå har hun grønne armhuler. Jeg forstår det bare ikke...

Greit at man vil at ungen sin skal ha et godt selvbilde, men man trenger da vel ikke å hjernevaske ungen for det om? Noen av ungene tror jo at utseende er alt nå, hva skjedde med bakkekontakt og realiteten? Det er bare så vanvittig irriterende...



Jeg er nok litt skyldig når jeg ser på programmet, men jeg ser på det av samme grunn som produsentene laget det ut ifra - underholdningen. Det skal jeg i hvertfall ærlig innrømme. Jeg synes det er interessant å se hvordan ungene blir hjernevasket, én etter én...

3 comments:

  1. det begynner å bli mer og mer slik nå. Naboungen vedsidenav hadde bursdag igår, og hun går i 4 klasse (tror jeg) og de hørte på "ølbriller" og "hangover" dette syns jeg virkelig ikke er normale sanger til å leke stolleken...... og mange av de små fjerdeklassingene sminker seg og er på facebook.. jeg var ute og lekte og hoppet paradis og tau når jeg var så liten! haha :P

    ReplyDelete
  2. De små blir bare større og større ! Rart å se på for oss andre som hadde en litt mer "normal" barndom :)

    ReplyDelete