Wednesday, February 15, 2012

HART OF DIXIE

Mv5bmtk2ndu1mzq3nf5bml5banbnxkftztcwndk2nzqzng@@._v1._sx640_sy960__large

Begynte å se denne serien i helga, og er allerede halveis inn i sesong én. Fra første episode var jeg hektet, og måtte se mer. Anbefaler den så absolutt! Hart of Dixie er perfekt for fans av One Tree Hill og Gilmore Girls, så vel som fans av Pretty Little Liars og Grey's Anatomy. Denne blir en klassiker, akkurat som One Tree Hill.

Jeg har ikke akkurat vært fan av The O.C., etter utallige forsøk på å se det, ga jeg opp. Nettopp derfor var jeg skeptisk til at Rachel Bilson skulle spille hovedrollen, men jammen tok jeg feil... Produsentene kunne ikke ha funnet en mer perfekt jente til denne rollen, og hun er en fantastisk flink skuespiller, det skal hun ha! Så ikke fortvil om dere har hørt mye bra om denne serien, men ikke er så begeistret for skuespilleren som innehaver hovedrollen.

Jeg kunne snakket om Hart of Dixie i evigheter og vel så det, men da ville jeg jo ikke fått tid til å se det. Så... Snakkes!

No comments:

Post a Comment