Monday, April 16, 2012

The Hunger Games

I går var jeg på kino sammen med Maren for å se The Hunger Games. "Wow" sier jeg bare. Den var sinnsykt bra. Den levde opp til alle forventningene mine og vel så det. Filmen er basert på boka ved samme navn, og jeg vil anbefale folk å lese boka først. Man får et mye bedre grunnlag for filmen ved å lese boka først, og også nyttige forklaringer. Nå er jeg ikke ferdig med første boka enda, har del tre igjen, men jeg følte at jeg forstod mye mer når jeg hadde lest om det først. Jeg følte også at jeg hadde et mye nærmere forhold med karakterene, enn om jeg ikke hadde lest boka først. Så anbefaler filmen på det sterkeste, men gjerne les boka først! Vet ihvertfall hvem som skal stå i kø når den kommer ut på dvd...

Mv5bmja4ndg3nzyxmf5bml5banbnxkftztcwntgynzkynw@@._v1._sx640_sy948__large
http://weheartit.com/entry/22503769

2 comments:

  1. Har så lyst til å se filmen, og det skal jeg. Hører mye forskjellige, noen elsker den mens andre likte den ikke idet hele tatt. Det er vel en sånn enten eller film. Gleder meg uansett :)!

    ReplyDelete
  2. Gleder meg til jeg kan se den filmen! :)

    ReplyDelete