Wednesday, May 9, 2012

Update



Heisann sveisann, homosapiens (forhåpentligvis)!

Nå er det altfor lenge siden sist igjen, så jeg tenkte jeg ville stikke innom for å gi dere en liten update.

Først og fremst, jeg er fullt klar over at bloggen har problemer. Bildene vil ikke vises, og for å fikse det så må jeg legge inn alle bildene på nytt inn i et slags bildesenter. Dessverre kommer det til å ta lang tid. Det kan hende jeg fikser det i helga, men skal jeg være helt ærlig så tviler jeg sterkt på at det kommer til å skje.

Img_6528_large
http://weheartit.com/entry/27372257
Gode nyheter; jeg skal få meg ny pc! Ikke bare en pc, men en macbook. Å fyttirakkern, jeg gleder meg! Hehe. Nesten litt ille å glede seg så mye, er bare så vanvittig lei av den gamle klossen som er min nåværende pc. Det blir nok hyppigere oppdateringer også, så det er bare å glede seg!

Nå er det ikke lenge igjen av skoleåret. Allerede neste uke får jeg vite hva jeg kommer opp i til skriftlig eksamen. Kort etter den skriftlige eksamenen står den muntlige for tur. Det er altså travle tider, og masse å gjøre med lekser, prøver, innleveringer, eksamen, osv... Nok en faktor til lite oppdateringer på bloggen!

I morgen har vi fri på skolen da hele skolen skal jobbe eller være bøssebærere for Hei Verden. Jeg har helt fri i morgen siden jeg skal være bøssebærer på lørdag. Husk å støtte Hei Verden da!

Tumblr_m3rr580i9k1qmlfq8o1_500_large
http://weheartit.com/entry/28276225
Jeg kjenner jeg gleder meg mer og mer til sommerferien. Å kanskje enda mer til høsten! Da er jeg ferdig med ungdomsskolen, og skal gå på videregående. Jeg har enda ikke avslørt hva jeg skal, men mine aller nærmeste er fullt klar over det. Kommer til å avsløre det først når det skjer, hvis jeg klarer å holde meg. Det blir ny skole og nye omgivelser for å gi et lite hint. Hehe.

OK, alle er up-to-date? Da snakkes vi!

No comments:

Post a Comment