Sunday, January 8, 2012

BIG HORN STEAK HOUSE

Fra gårsdagens fotoshoot med Maren.

Morgenen startet kl tolv for min del. Det var i grunnen litt deilig å sove så lenge, men jeg egentlig så hater jeg det. Føler at jeg har sovet vekk hele dagen... Jaja, noen ganger må det vel være lov?

Hadde fotoshoot med tantebarnet mitt i sted. Det ble noen knallfine bilder, til tross for at hun ikke var helt samarbeidsvillig, haha. Lille krabaten skulle krabbe rundt omkring hele tiden, og vi fikk høre det hvis vi satte henne tilbake foran kamerat mot hennes vilje. Men hun er verdens søteste da!

I kveld skal familien min og jeg ut å spise. Faren til tantebarnet mitt har nemlig bursdag i dag. Det blir Big Horn Steak House, og jeg gleder meg. Men nå må jeg nok dusje og begynne å ordne meg.

Vi skrives i morgen 

1 comment: