Monday, January 9, 2012

PHOTOSHOOT SNEAKPEAK














































Dere husker fotoshooten jeg fortalte om i går? Vel, nå får dere noen sneakpeaks. Modellen, også kjent som verdens fineste tantebarn, heter Leah Alexandra. Som navnet tilsier, er hun en ordentlig prinsesse. Hmm... Kanskje hun skal ha en prinsessekrone i neste fotoshoot?

I dag skulle jeg egentlig gå inn i enda en sunnhetsperiode, dere vet de periodene hvor man trener og er skikkelig sunn som kommer en gang i blant. Merk "egentlig". I stedet for å gjøre lekser og være sunn i dag, har jeg spilt Ninja Fishing og spist sjokoladekjeks...

Forresten, har dere prøvd Ninja Fishing? Det er fint tidsfordriv, selv når man ikke trenger å drepe tid.... Anbefaler det! Det beste er at man aldri kan tape, man bare går glipp av noen poeng liksom. Haha, jeg er nemlig en dårlig taper...

Nå tenkte jeg vel egentlig å prøve å gjøre litt lekser, før jeg ser på litt tv og legger meg. Ha en fin kveld 

1 comment:

  1. åå så fine bilder! du e flink marianne :D
    haha bokstavelig talt "drepe tid" man drepe jo fiskene!! haha

    ReplyDelete