Tuesday, January 17, 2012

INSTEAD OF A SILVER RING
























På søndag fikset jeg neglene mine litt igjen, og det var jammen meg på tide... Valgte å ha nude neglelakk på alle neglene utenom ringefingeren, den skulle få sølvglitter på. Det ble unikt og fint, og selv er jeg fornøyd.

Dagen i dag har gått i ett - skolen, dans, skolen. Jeg sluttet en time tidligere pga mangel på lærer, og det var i grunnen like så greit, med tanke på at vårens semester på dansen begynte i dag. Det var deilig å få kroppen i bevegelse igjen, og det er alltid like kjekt å se igjen de andre danseelevene. Bare en snau time etter dansen måtte jeg tilbake på skolen igjen. Jepp, klokken seks på kvelden... Det var rådgivere fra vgs der, slik at vi kunne få svar på spørsmål og litt mer veiledning. Mamma og jeg var der knapt nok ti min, det var så stappfullt og bråkete.

Nå skal jeg se på litt mer Gossip Girl. Var så heldig å få sesong fire på dvd fra den snille søstera mi til jul. Så planene for resten av kvelden er å lage meg kveldsmat, for så å krølle meg opp under den deilige dyna mi og se på Gossip Girl. Tror kanskje jeg legger meg litt tidligere i dag, er så sliten...

2 comments: