Wednesday, January 18, 2012

YOUR ONE AND ONLY SOURCE INTO THE SCANDALOUS LIVES OF MANHATTANS ELITE
























Fikk gjort en de fleste leksene i dag, og utålmodig som jeg er, måtte jeg se på Gossip Girl samtidig for å holde ut. Etter at jeg så på Gossip Girl sesong fire før jeg la meg i går, har jeg blitt litt hektet. Har sett seks episoder på to dager liksom... Men så lenge leksene og plikter blir gjort er det vel ikke så nøye?

Nå ser jeg på Project Runway, og det er noen helt fantastiske kjoler i kveld. For meg er Project Runway et av de programmene som inspirerer meg mest, elsker det. Det har litt mildt drama samtidig som det er inspirerende design og flinke mennesker. Må si at jeg blir mektig imponert av de menneskene der. Hadde egentlig noen favoritter (Gretchen og Mondo), men det har blitt litt skiftet på, ettersom mange av de overrasker, positivt som negativt. Men nok om meg og mitt TV-junkie-prat.

I morgen får dere nok se bilder fra fotoshooten med tantebarnet mitt, Leah. Kom på at det ikke har blitt postet noe fra fotoshooten siden dere fikk se sneakpeak. Gled dere!

Ha en fin kveld 

2 comments:

  1. Har akkurat begynt på nytt på sesong 1 for å se det sammenhengende, ELSKER virkelig den serien fordi den klarer å inspirere meg på en måte ingen andre serier gjør! Andre serier som betyr mer for meg osv, men denne blir jeg så inspirert av!

    ReplyDelete