Monday, January 30, 2012

A LITTLE GORGEOUS GIVENCHY


























Hvor nydelig er vel ikke denne Givenchy butikken i Paris? Husker at jeg drømte om å prøve de kjolene fra utstillingsvinduene...

Jeg gikk litt igjennom bloggen min, og fant ut at det er fryktelig mange innlegg om savn, hehe... Skal prøve å ikke virke som en grinerunge i fremtiden.

Det går i korte innlegg på bloggen, men jeg kan ikke si annet enn at skole og ork har skylda. Dagene mine er veldig A4 for tida, og jeg føler på en måte at det skal endre seg etter høstferien (derav innleggene om savn)... Jeg er på skolen i seks skoletimer, så drar jeg hjem, stikker ut med hunden, fryser ihjel, kommer hjem igjen, spiser og drikker usunt, ser på 90210, gjør lekser, ser frem til fredag - finner ut at jeg må gjøre lekser i helga, og gleder meg derfor mer til ferien -, øver til prøver og fremføringer, ser litt på tv igjen, også legger jeg meg. Å slik går no dagan liksom...


En leser, som også er en god venninne av meg, spurte om jeg kunne lage et innlegg med alle stedene jeg har vært og/eller "ti ting du ikke visste om meg" type innlegg. Syntes det var en god idé, særlig nå når jeg har lite inspirasjon til å blogge. Så tenker at jeg de to innleggene kommer ut i løpet av de neste to ukene. Det er bare å komme med flere forslag altså!

Nå venter senga mi, Gossip Girl og kveldsmaten min på meg. Det blir kos! 

No comments:

Post a Comment