Sunday, January 29, 2012

SENTIMENTALITET


























Savn 

Har gått igjennom en del bilder i dag, helt fra 2009 og oppover. Det var gøy å se, og det var mange minner som kom tilbake. Fine, hyggelige, herlige, koselige, trivelige, fantastiske, vakre minner. Alltid når jeg tar slike "recaps" og ser tilbake på gamle bilder så føler jeg at jeg har opplevd så mye mer enn jeg tror. Føler meg nesten litt gammel, haha! 

Noe jeg elsker ved nyåret er at vi tenker på alle minnene vi skal lage og opplevelsene vi skal oppleve. Det er noe herlig ved å tenke på slikt. Jeg blir glad inni meg av å tenke på alt det jeg skal oppleve i år. Selv om jeg vet at ikke alt kommer til å være like gøy, så vet jeg at de fine minnene veier opp for alle de dårlige.

Nå er det San Francisco som står for tur, om bare to uker! Jeg gleder meg til å bare oppleve og føle San Francisco, og ikke minst til alle de fine bildene jeg skal få knipset. Gleden er så stor at jeg føler meg som en liten unge på julaften. Det er jo tross alt i USA, folkens - nesten på andre siden av jorda!

Can't wait... 

1 comment:

  1. kan ikke du lage ett innlegg om hvor du har vert fra (for eks.) 2007 fram til 2012? :D (på ferier)

    eller lage ett innlegg med 10 ting vi ikke vet om deg?

    WOOHO

    - HILSEN MAREN

    ReplyDelete