Saturday, January 28, 2012

Å SÅNN GÅR NO DAGAN

Amigo har vært litt syk i det siste. Det vil si kastet opp, vært kvalmen og vært litt slakk i formen sånn generelt. Han har til og med gått så langt som å spise på planteblader bare for å få seg selv til å kaste opp. Hadde vi ikke visst bedre, hadde vi gjettet at det var anorexia. Ettersom han ikke har spist noe særlig heller... Men det går nok bra, og jeg kan garantere dere at det ikke er anorexia ihvertfall!

Det er et gammelt bilde, derav juletreet i bakgrunnen. Speaking of, jeg må få ryddet vekk julepynten på rommet mitt i dag. Tror det er på tide, nå har pynten stått der i to måneder liksom...

Har vært med mamma på noen ærend i dag, og ellers bare slakket rundt om. Produktiv dag gitt... Skulle egentlig ha gjort litt lekser i dag, ettersom dagen i morgen blir tilbragt på diverse prøveøving. Skal se om jeg får tid etter alt det andre. Nå tenkte jeg å slappe av litt til før jeg går amok med støvsugeren, moppen, vaskeklutene og støvklutene. Ja, til og med dokosten skal få gå amok i dag! Å sånn går no dagan... Hehe, neida. Joda. Neida...

Forstår dere hvorfor det har vært så dårlig blogging den siste uka nå? Går i "..." med en gang jeg skal skrive noe... Jeg skal uansett gi meg en klapp på skulderen for at jeg har klart å blogge hver eneste dag, selv om det har gått mest i bilder med overskrifter.

Ha en fin kveld da! Her står bakt potet, snop og rød julebrus på menyen. 

No comments:

Post a Comment