Friday, February 17, 2012

I'VE BEEN MIA, BUT MY MAILBOX HASN'T

Seeee hva jeg fikk i posten på onsdag!

I've been kind of MIA (missing in action)... Den siste uken har jeg hatt null blogglyst, og valgte rett å slett kvantitet fremfor kvalitet i forhold til blogginnlegg. Jeg har bare vært så sliten, og uken har vært full av prøver og lekser. Det er slitsomt å gå i tiende...

Har funnet ut at San Francisco skal være en bloggfri uke - første uken på 1 og 1/2 måned hvor jeg ikke blogger daglig. Hvis jeg skulle finne ut at jeg savner bloggen veldig mye så kan det hende det popper innom et mobilinnlegg, spørs hvordan det er med wifi-en på hotellene... Jeg lover å ta masse bilder (mer enn dere aner faktisk)!

Bøkene ovenfor kom endelig i posten på onsdag. De er bestilt fra Capris hvis noen skulle lure. The Queen of Kentucky og Hunting Lila, vist nedenfor, blir med meg på turen til San Francisco. Har allerede begynt på Hunting Lila, og jeg elsker den så langt - hvilket sier litt når jeg bare er på side 21. Tipper at jeg leser den ut på den lange flyturen bort til San Francisco, hvis jeg er våken nok.

Nå skal jeg se Hart of Dixie (surprise, surprise!) og siste episoden av Pretty Little Liars. Har kommet såpass langt på Hart of Dixie at jeg har fire episoder igjen, og det er bare på en uke (!).

Ha en superfin kveld, og en fantastisk vinterferie (DET ER VINTERFERIE, FOLKENS!) - det skal i hvertfall jeg! 



No comments:

Post a Comment